-> Oficjalne Forum Gildii Indeed <-

Opis forum

Ogłoszenie

Witamy w Gildii Indeed

#1 2012-08-29 02:47:02

yamaneko

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-08-11
Posty: 18
Punktów :   

Minigierki - poradnik

Jak wiadomo w grze są tzw "mini gry"

2 są na rynku w Varanas niedaleko teleportera i nazywają się Malatina
- "Szlak grozy"
- "Gra o Przetrwanie"
1 jest na Stepach Sascylii ale UWAGA - start jest na rynku w Varanas u Kat Rojo - stoi obok skrzynki pocztowej przy AH
1 jest w Dolinie Alsan obok AH - tam stoi Mahler Palo (goblin w ludzkim przebraniu ) i u niego zaczynamy  "Gobliny"

Aby móc zrobić mini trzeba posiadać Żetony Phirusa - czyli dzienne wymagane

Poniżej opiszę dlaczego warto robić wszystkie mini, co można z nich uzyskać i dlaczego niektóre są naprawdę ważne

MALATINA

SZLAK GROZY

Wymagania: 30 Żetonów Phiriusa

Nagrody z minigry: Talony na wynajem konia, kupony na receptury rzemieślnicze, Mikstury Phiriusa, Żetony Phiriusa, kamienie fuzji, skrzynki z magicznym zwojem (ułatwiającym przejście Szlaku, ale czasami nie warte uwagi, no chyba ż będzie to zwój dający możliwość PONOWNEGO wykonania malatiny), 1-4 doładowania do magicznego transmutora (wybór losowy, jak i uzależniony od tego czy zdobędziesz oba złote klucze) , receptury na ozdoby do domu, zwykłe młoty do napraw oraz 50 łusek Phirusa. Po 10 za każdy z trzech pierwszych etapów i 20 za ostatni 4 etap. oraz karty ducha.
Za karty ducha można uzyskać tytuły podnoszące staty postaci, 50, 100, 150 200 kart (na razie osiągnąłem tytuł a 150 kart(Ognia! ku zwycięstwu!) daje mi: +8 wszystkie atrybuty, +32 obrona, + 180 maksymalna liczba PŻ, + 10 odporność na fizyczne trafienia krytyczne)

Aby przejść Szlak trzeba wykazać sie systematycznym działaniem.

Na początku najlepiej jest dobrze się rozejrzeć i wybrać sobie optymalną drogę przejścia, żeby nie utknąć w połowie rundy.

Warto mieć też trochę powera do walki aby móc rozwalić "Barierę Przywołania Pustki"
Poniżej przedstawiam filmik opisujący jak przejść "szlak grozy"
W przypadku tego mini lvl postaci nie ma znaczenia ( no może oprócz czasu rozwalenia "Bariery Przywołania Pustki" ) ale to jest do wypracowania. Szkoda ze na filmiku nie ma pokazane jak zdobyć "specjalne skrzynki" ale można dojść do tego samemu. Autor pokazał też ze siłą można też rozwalić bariery (sam tak robie będąc magiem) ale przy dobrym sprycie mając niski lvl też można zrobić tą mini grę

http://youtu.be/7np-gLrVU_Q

Kolejną Malatiną jest

"Gra o Przetrwanie"

Nazywana przeze mnie "kafelkami" z racji układu zadania

Wymagania: 30 Żetonów Phiriusa

Nagrody z minigry: (Zależne od poziomu gracza) Żetony Phiriusa, Mikstury Phiriusa, Napoje Magiczne Phiriusa, Specjalne Wody Phiriusa, zwykłe młoty do napraw, niebieskie receptury do rzemiosła, surowce do rzemiosła, ekwipunek, łup zwycięzcy oraz za ukończenie całej gry 1 doładowanie do magicznego transmutora i  30 łusek Phirusa Za ukończenie minigry 30 razy otrzymujemy tytuł, dający +100 hp, +15 obrony, +2 do wszystkich atrybutów. Po ukończeniu gry 100 razy, otrzymujemy 2 poziom tego tytułu, dający +200 hp, +25 obrony, +6 do wszystkich atrybutów.
Najłatwiejszy jest dla osób mające obszarówkę (AOE), nie jest powiedziane jednak, że np łotr czy kapeć nie wykona tego mini

Zasada mini: rozwal WSZYSTKIE kafelki i OTWÓRZ wszystkie (12) skrzynki

Kilka ważnych porad co do "kafelek"
1 - rozwal na początku WSZYSTKIE duszki dookoła planszy (mając AOE zrobisz to szybko)
2 - jesli podczas kopania zostaniesz przewrócony przez bombę lub stojący na środku kostuch to zacznij kopać ZANIM SIE PODNIESIESZ - załapie ci to i nie bedziesz tracić zbędnych sekund.
3- czasami jest tak , że przewracasz sie a NADAL KOPIESZ - nie ruszaj nawet myszką a dokończy kopanie zanim wstaniesz (nieodpowiedni ruch myszką może przerwać kopanie - obserwacja własna)
4- jesli masz czas (umiesz sie wyrobić w te 10 min) to zbieraj śmieći z mobów Zawsze to kilka golda wiecej u NPC

Poniżej filmik przedstawiający te mini.
Przesuńcie od razu na 1,22 sek

http://youtu.be/FIti8WQ0qaM

STEPY SASCYLII

BARDZO WAŻNE MINI DLA GILDII

Wymagania: 30 Żetonów Phiriusa

Nagrody z minigry: produkty dla gildii, 30 łusek Phirusa , żetony Phirusa, receptury wysokiej klasy, runy (np agresja I; II; III itp), częsci składowe umowy na konia 30 dni

By móc zobić to zadanie możne dostać się tam w dwojaki sposób
1 - pojechać sobie - teleport do karawany Ayreny a  stamtąd na północ do Ange Rasa (35,6; 17,0)
lub
2 - co jest o wiele prostsze i dające PD -  na rynku w Varanas u Kat Rojo - stoi obok skrzynki pocztowej przy AH.

Jest to dziwne mini, bo nie użyjesz tu ŻADNYCH swoich skilii jedynie cios bronią (co jest dobre w przypadku osób na hi lvl mające atak fizyczny - choć to nie ma sensu
Te mini można zaczynać już od 18 lvla (chyba) i niestety lvl ma znaczenie, ale nie w walkach a w wykryciu postaci - im wyższy lvl ty słabsze wykrycie przez duchy. (mając 69 lvl potrafię stać obok nich i mnie nie widzą).

Zanim wejdziesz do mini oddaj sobie questa z Varanas oraz pobierz zadanie "zbierz fragmenty kamiennego totemu"
Ukonczenie tego zadania da ci medal i zebrana odpowiedna ilość pozwoli ci na wymianę na interesujący cię prezent ( ja wymieniam na plecaki - najczęściej są na tydzień ale trafiają się na 30 dni)
Zabierane ci są twoje skille ale w zamian dostajesz 4 "wewnętrzne" na start. Podczas gry ilość skilli możesz powiększyć otwierając odpowiednie szkatułki przeznaczenia.

Twoim zadaniem jest dostać się do środka pomieszczenia.
aby to zrobić musisz zapalić 3 świeczniki żywiołów - Obyczajnie zwane są "świeczki". -  które rozmieszczane są losowo w grze. 2 są po zewnętrznym okręgu a 1 w środkowym.

Dobrze(?) przedstawiony sposób przejście mini na stepach jest na poniższym filmiku. Szkoda że chłopak nie pokazał zawartości skrzyń ale ciekawie przedstawił zasady skili i sposoby na moby

http://youtu.be/J2hVZDnKnrc

WAŻNE W ZADANIU

skill "przycelowanie" odnawia sie co 3 min - używaj rozsądnie.
w grze jest "duch ogara" - pies, który potrafi wykryć nas jak jesetśmy niewidzialni oraz podniesie nas jak urzyjemy sklilla udawanej śmierci - TO NA NIEGO WYKORZYSTUJCIE PRZYCELOWANIE
Jesli zapalimy wszystkie 3 świeczniki w krótkim czasie to w wewnętrznej części pojawią się nam skrzynki z których możemy zebrać częsci "umowy" by dostać konia na 30 dni.
Otwarcie skrzyń wewnątrz gry też wymaga czasu - 5 sek na skrzynie z produktami (x 10 skrzyń) i 3 sek na skrzynie z runami i umową na konia.

Link do opisu skilli i mapki minigry:
http://runesofmagic-online.pl/forum/ind … pic=4037.0

GOBLINY

Tę inste MOŻNA zrobić solo, pod warunkiem, że jesteś magiem HI lvl lub masz duży DPS
Najlepiej jednak jest ja zrobić w grupie. MAX 4 osoby bo powyżej ktoś może nie dostać żetonów Phirusa.

W Dolinie Alsan obok AH  stoi Mahler Palo (goblin w ludzkim przebraniu ) i u niego zaczynamy  "Gobliny"

Wymagania: 30 Żetonów Phiriusa

Rozmawiając z Mahlerem wchodzimy do kopalni. Tam rozmawiamy z Goblińskim Zarządcą Igrzysk, któremu dajemy 30 żetonów Phirusa a ten wpuszcza nas za brame, zamieniając nas w... gobliny.
Można tego uniknąć wystarczy usiąść przed rozmową z Zarządcą a nie zamienisz się w goblina.

Czas : 30 min lub 15 min (info o tym na dole)

Zadanie składa się z 2 częsci:
1 - zabić 40 Wełniaków - to otworzy pierwszą bramę
2- zabić 60 goblinów - to otworzy 2 brame do okręgu żywiołów
WAŻNE - ZABICIE KAŻDEGO GOBLINA POWODUJE, ŻE KOLEJNE STAJĄ SIĘ MOCNIEJSZE.

Na pierwszej mapie  znajdują się 2 szkatułki. Dają one napoje Phirusowe różnej kategorii ale czasami trafiają się Goblińskie odznaki potrzebne do uzyskania tytułów (info przy wejściu u  Mahler Palo)
Są tam też 2 "komory" (środkowa trasa). Czasami znajduje się tam 3 szkatułka.

Ze szkatułkami jest taki manewr - Jeśli będzie 3 szkatułka na górze - to nie będzie jej w ostatnich komorach przy goblinach, jeśli nie będzie jednej ze skrzynek na górze - to będzie ona w "chatce" na dole przy goblinach. Tam też jest (na stałe) szkatułka za tą chatką.

Za 1 bramą mamy ubić 60 goblinów. Mają one dość duży "nos" więc nie idzie ich ominąć na drodze bo cię zagrują a jak uderzą - w szczególności te ostatnie .
W każdej komorze będzie szkatułka.

Po zabiciu goblinów otworzy się 2 brama. Tam musimy udać sie na górę i zacząć walczyć z żywiołakami. mamy ich 4 - ogień, woda, ziemia i wiatr.
Podczas pierwszej walki pojawi się boss EVELIN (mag)

UWAGA

Jeśli zagrujemy i ubijemy dużą ilość żywiołaków pojawią się 2 EVELINY z czego jedna od razu poleci do najsłabszego w grupie (chyba że zagrujesz ją na tyle by została).
Ubicie Evelin da nam niebieskie receptury plus kilka jakiś rzeczy na sell.

Zabicie serii żywiołaków odblokuje szkatułkę , w której są cenne dla nas nagrody. Po otwarciu wszystkich 4 szkatułek dostajemy:

3x Doładowanie Magicznego Transmutora
1-2x Zwykły Młot Mistrza do Napraw
50 łusek Phiriusa
2 odznaki goblińskie

Kilka "śmieci"

UWAGA
czas przejścia może się skrócić do 15 min .
Co to daje?? i co trzeba zrobić?
na dole za 2 bramą pojawi się "król goblinów" (chyba - dawno go nie widziałem ) Należy z nim porozmawiać a on da ci jakiś naprawdę ciekawy item (najczęściej coś z runek transportu itp)

ALE :

żeby dał prezent musisz zabić WSZYSTKO co się rusza po drodze

poniżej przedstawiam film pokazujący gobliny i sposób ich przebrnięcia

http://youtu.be/WgQb53PV2t0

Czasami idę sobie na 2 konta (follow za pierwszym). W momencie gdy jestem już przy żywiołakach zostawiam słabsze konto na dole za bramą i idę sam (magiem ) na żywiołaki (przynajmniej te pierwsze z bossem).
Dla bezpieczeństwa idę najpierw prosto - na żywiołaki ognia
Dlaczego?
bo stoję NAD słabszym kontem. Gdyby (co się zdarza) Evelin zaczęła lecieć do słabszego konta omijając mnie - ja zeskakuję z góry blokując drogę do słabszego (trace tylko trochę hp) i agruję tam Evelin  - jesczcze nie przegrałem. Dla mnie jest to najbezpieczniejszy sposób na ochronę słabszych graczy

Ostatnio edytowany przez yamaneko (2012-08-30 01:38:02)

Offline

 

#2 2012-08-29 12:21:00

Oldskul

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-11
Posty: 36
Punktów :   

Re: Minigierki - poradnik

Bardzo fajnie to wyglądu, dużo lepiej niż się spodziewałem. Podaję info do uzupełnienia:

Szlak:
Na szlaku można zdobyć 50 łusek. Po 10 za każdy z trzech pierwszych etapów i 20 za ostatni 4 etap.
Na początku najlepiej jest dobrze się rozejrzeć i wybrać sobie optymalną drogę przejścia, żeby nie utknąć w połowie rundy.
Stepy:
Obyczajnie zwane są "świeczki".
Link do opisu skilli i mapki minigry:
http://runesofmagic-online.pl/forum/ind … pic=4037.0

Offline

 

#3 2012-08-29 23:59:58

yamaneko

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-08-11
Posty: 18
Punktów :   

Re: Minigierki - poradnik

Skorzystałem z podpowiedzi i poprawek Dzieki Old

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klanenemy.pun.pl www.redziny.pun.pl www.knhsumcs.pun.pl www.nolimitsteam.pun.pl www.bellatoris.pun.pl