-> Oficjalne Forum Gildii Indeed <-

Opis forum

Ogłoszenie

Witamy w Gildii Indeed

  • Index
  •  » Zamek
  •  » Rozbudowa zamku - by Shedver

#1 2012-08-14 14:31:52

Shedver

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-11
Posty: 34
Punktów :   

Rozbudowa zamku - by Shedver

Oto moja propozycja rozbudowy zamku w pierwszej kolejności:

1. Aby móc rozpocząć jakiekolwiek sensowne budowy musimy wbić 9 lvl gildii: da nam to dostęp do dwóch bardzo ważnych struktur:

a) Tablica misji Gildii ( dziennych ) lvl I* - 1,2kk golda/500 każdej surki ( drewna/ziół/rudy)/500 run gildii - da nam to dostęp do misji które jeśli będziemy robić wszyscy codziennie dadzą nam sporo rubinów na gildię ( rubiny są podstawowym surowcem na zaawansowane budynki wysokich leveli ).
*Tablice z misjami lvl II (2,2kk golda/950 każdej surki/950 run gildii/950 rubinów) oraz lvl III ( 3,9kk golda/1250 każdej surki/1250 run gildii/1250 rubinów ) można zbudować mając lvl 9 gildii lecz akceptować misje z nich można mając odpowiednio 11 i 12 lvl gildii ( na dodatek sporo kosztują - mam na myśli rubiny i runy)

b)Wieża Tajemnego Losu I  (potem wyższe levele) - 88k golda/1100 każdej surki + biblioteka lvl 1+koszary lvl 1 - wieża ta daje nam buffa na % zdobytego łupu na 2 godziny. Każdy lvl wieże dodaje 5% buffa ( czyli na poziomie I 5% na III 15% itd).
Wieża ta jest baardzo ważna dla osób farmiących Kalinę/itemy na dzienne ( cerbery ) czy zbierających karty potworów.

2. Dwie powyższe struktury wg mnie powinny być naszym priorytetem na najbliższy czas.Naturalnie w tym samym czasie spokojnie możemy stawiać inne wazne budynki lvl 1 które kosztują niewiele. Oto lista budynków które możemy aktualnie postawić ( tz po wbiciu 9 lvl gildii ):

(Budynki duże -tz. duży fundament):
- Akademia - ( lvl I -72k golda/po 3250 kazdej surki ) - budynek praktycznie zbędny - wymagany jednak do budowy wszystkich innych budynków
- Biblioteka - ( lvl I - 81k golda/4550 każdej surki ) - do zbijanie długów PD i PT
- Arsenał - (lvl I - 80k golda/5000 każdej surki ) - ważne podczas wojen, daje buffy dla wszystkich walczących ( o tym napisze w dziale WOJNY)
- Koszary ( lvl I -100k golda/5000 każdej surki/600 rubinów) można odbyć tutaj mini gierkę- bez szału jest ale wymagane są do budowy większości innych budynków
- Stajnia - ( lvl I - 72k golda/3900 każdej surki) - daje buffa na % prędkości wierzchowca ( im wyższy lvl tym buff większy)
- Przetwórnia - (lvl I -80k golda/5000 każdej surki ) - Ulta ważny budynek na wojnie!!! bez niego teoretycznie nie ma co wogóle zaczynać wojny!! ( bardzo szeroko opiszę to w dziale WOJNY )
- Farma- (lvl I -80k golda/5000 każdej surki ) - budynek do przerabiania surowców + wymagany do innych budowli ( dla mnie totalnie niepotrzebny)

( Budynki małe -tz.potrójne fundamenty ):
-Pole/Kuźnia/Skład drzewny - są to miejsca gdzie wydobywa się surowce - losowe ( zależne od naszego lvl zbieractwa ) nie podaje cen bo są to grosze ( 7k golda za I lvl;p) - niestety bardzo często wymagane do budowy innych budynków.
-Wieże na buffy do Ataku/Obrony/Many i HP/ bonus do PT/bonus do PD:
    - Ataku - 720k golda/3000 każdej surki
    - Obrony - 72k golda/2800 każdej surki
    - Mana i HP -640k golda/2800 każdej surki
    - Bonus PT - 960k golda/1150 każdej surki
    - Bonus PD - 81k golda/1150 każdej surki

3. Na koniec parę ciekawostek które jednak dłuuuugo nie będą nas dotyczyły:

* Mury lvl 2 ( czyli kamienne) pozwalają na budowę budynków poza murami ( zwiększają miejsce pod budowę której jak zobaczycie zawsze będzie brakować) kosztują ( uwaga ): 9,8kk golda, 145613 rubinow, 225 kamieni gildii, 36111 run gildii oraz 4323290 każdej surki ;p       - przypominam ze w Fallens Krys mówił że wroci do nas z koksami jak je wybudujemy;p

*Tron -kosztuje 100k golda/10k każdej surki i 5000 run gildii - tron jest przydatny na wojnach  - można w nim wykupić osobne potężne skille służące do walki. Przydatny ale tylko gdy gildia ma częste wojny, jest zgrana i nie ma innych ważnych rzeczy di wybudowania.

Reasumując - na dzień dzisiejszy proponuje skupić się na wbiciu 9 lvl gildii - potem na postawieniu tablicy misji gildyjnych - potem na wieży na % łupu.

To jest moja propozycja - proszę o uwagi/przemyślenia/ inne propozycje.

Dokładniejsze przedstawienie kosztów budynków itp macie tutaj:
https://board.runesofmagic.com/showthread.php?t=28111

Offline

 

#2 2012-08-14 16:59:14

Siye

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2012-08-14
Posty: 9
Punktów :   

Re: Rozbudowa zamku - by Shedver

Moim zdaniem, jeżeli chodzi o wieże, to powinniśmy skupić się na wieży z łupem i wieżyczkach z bonusami pd i pt. Reszta jest zbędna, zwłaszcza, że i tak nie mamy u nas graczy na niskim lvl.  A jeżeli chodzi o tablice z misjami gildii to trzeba je postawić jak najszybciej, bo rubinów nigdy za wiele.

Offline

 

#3 2012-08-17 02:08:41

Shedver

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-11
Posty: 34
Punktów :   

Re: Rozbudowa zamku - by Shedver

Aktualizacja na dzień 17.08.2012 -

9 lvl zamku już mamy:) Z racji że wpłat było sporo pozwoliło to na postawienie od razu Tablicy Misji Gildyjnych lvl I- OD TEJ CHWILI APELUJEMY DO GRACZY O ROBIENIE MISJI GILDYJNYCH CODZIENNIE*!!!! Da nam to stały dopływ rubinów, tak potrzebnych do rozwoju.

* Porada wujka Shedvera - misja " Gildia potrzebuje broni" ( czy jakoś tak ) opiera się na itamach które z łatwością można dostać w Domu Aukcyjnym ( AH ). Nawiasem  ( polecam farmę tych itemów - Burzowe Wzgórze - Kanion ).

Dodatkowo postawiłem sporo budynków niezbędnych do dalszego rozwoju - Bibliotekę, Stajnie, Przetwórnie, Arsenał, Pole,Kuźnie, Skład Drzewny, i chyba Farmę.


BARDZO WAŻNA INFORMACJA !!!!!!!! - Po konsultacjach z liderami innych gildii uzmysłowiłem sobie że postawienie na rozbudowę konkretnych/istotnych budynków będzie owocowało częstym niszczeniem budynków już postawionych ( niskich lvl i tanich ) z powodu ciągłego braku miejsca. Dlatego dobrym pomysłem jest wyspecjalizowanie się w 2 budynkach wojennych ( Przetwórnia i Arsenał ) oraz TYLKO 3 a nie wszystkich 6 wieżach**.Problem do dyskusji!

**Z tego co się dowiedziałem to opcjonalna rozbudowa wygląda tak aby mieć maksymalne levele Akademii, Biblioteki, Przetwórni,Arsenału, do tego postawione Koszary i niezły level Stajni + 1 pole z 3 wieżami - Łup/HP i mana/Patt i Matt - można kombinować z wieżami na PD/PT/Def ale to już wymagało by czasowego usuwania niektórych struktur;p Naturalnie z 2 lvl murów wszelakie problemy tego typu znikają - ale już pisałem ile takie mury kosztują. Więc musimy bawić się w to co mamy.

Offline

 
  • Index
  •  » Zamek
  •  » Rozbudowa zamku - by Shedver

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.srk.pun.pl www.ziip-wmn.pun.pl www.renegaci.pun.pl www.bleachfrpg.pun.pl www.biaklan.pun.pl